Ecommerce web design ezweb 1024x506 - مزایای طراحی سایت فروشگاهی

مزایای طراحی سایت فروشگاهی

0
(0)

مزایای طراحی وبسایت فروشگاهی می‌تواند بسیار  زیاد باشد اما ما در این مقاله چند تا از مهم‌ترین‌شان را به شما معرفی خواهیم کرد.

داشتن فروشگاه اینترنتی و خرید فروشگاه اینترنتی مناسب امروزه به یکی از ترندهای مهم انواع صنایع تبدیل شده است. امروزه داشتن یک فروشگاه آنلاین کار سختی نیست. با استفاده از یک نرم افزار فروشگاه ساز به راحتی می‌توان یک وبسایت فروشگاه اینترنتی داشت. البته سؤالی که ممکن است برای خیلی از شما پیش بیاید این است که:

چرا باید شرکت سُنتی خودم را به یک شرکت اینترنتی تبدیل کنم؟

ابتدا، اجازه دهید مطلبی را روشن کنیم. در این مطلب، منظور ما از «شرکت سنتی»، شرکتی است که در مکانی فیزیکی واقع شده و فروش آن یا از طریق حضور مشتریان صورت می‌گیرد و یا از طریق ایمیل و تلفن. در کل، منظور ما شرکتی است که فروش اینترنتی ندارد. البته، روز به‌روز از تعداد این شرکت‌ها کاسته شده و به شرکت‌های اینترنتی اضافه می‌شود.

اگر شما هم صاحب یک کسب‌ و‌ کار هستید، احتمالا درمورد مزایای تبدیل کسب ‌و‌ کار خود به یک کسب و کار اینترنتی بسیار شنیده‌اید. شاید این کار به نظر خیلی از افراد خطرناک یا پیچیده باشد. اما فواید زیادی در فروش یا تجارت الکترونیکی وجود دارد.

در ادامه‌ی مقاله به چند مورد از مهم‌ترین مزایای فروشگاه اینترنتی اشاره خواهیم کرد.

 

Picture1 4 300x208 - مزایای طراحی سایت فروشگاهی

 

مزایای طراحی وب‌سایت فروشگاهی

  •  راحتی خرید اینترنتی

شما می‌توانید در منزل، محل کار یا هر مکان دیگری بنشینید و به راحتی خرید اینترنتی خود را انجام دهید. همچنین می‌توانید به همان آسانی که محصولات را از طریق اینترنت سفارش می‌دهید، درخواست خرید محصولات خود را هم لغو کنید. البته هر فروشگاه اینترنتی ضوابط خاص خود را برای لغو سبد خرید محصولات دارد.

دلایل رضایت خریداران از انجام خرید اینترنتی بسیار هستند، ما در اینجا به چند مورد اشاره خواهیم کرد:

  • صرفه جویی در زمان خرید
  • راحتی انجام خرید
  • امکان جستجو و بررسی قبل از خرید
  • وجود تخفیف‌های مناسب و محصولات با قیمت‌های کمتر
  • تنوع بسیار زیاد برای خرید
  • امکان مقایسه بین گزینه‌ها قبل از خرید
  • امکان پرداخت در محل

 

  •  صرفه جویی در زمان

دیگر نیازی نیست که مشتریان برای انجام خرید در صف منتظر بمانند تا هزینه محصولات خریداری شده را بپردازند. مشتریان می‌توانند در هر مکانی که قابل اتصال به اینترنت باشد، خرید اینترنتی خود را انجام دهند و دیگر نیازی به هدر دادن وقت برای رسیدن به مکان فیزیکی فروشگاه‌ها نیست. همچنین وضعیت محصولات خریداری شده مانند وضعیت سفارش، تحویل و در حال ارسال را از طریق فروشگاه اینترنتی پیگیری کنند.

 

  • قابلیت امکان مقایسه

فروشگاه‌های اینترنتی، گستره وسیعی از تنوع و قیمت گذاری‌ها را ارائه می‌دهند تا بتوانند مشتریان با گستره سلیقه و نیازمندی‌های متفاوت و بیشتری را جذب کنند. شما می‌توانید قبل از خرید، گزینه‌هایی که مدنظرتان هست را بصورت اینترنتی با هم مقایسه کنید. برخی از فروشگاه‌های اینترنتی، قابلیت امکان مقایسه بین محصولات مختلف و مشاهده نظرات کاربران درباره محصولات خریداری شده را ارائه می‌دهند تا مشتریان بتوانند برای انجام خرید خود، تصمیمات بهتری بگیرند.

 

  • دسترسی همیشگی

هر فروشگاه اینترنتی، در ۳۶۵ روز سال، ۷ روز هفته، ۲۴ ساعت شبانه روز باز است و آماده خدمت رسانی به مشتریان می‌باشد. بنابراین مشتریان می‌توانند هر زمانی که راحت‌تر هستند، خرید اینترنتی خود را انجام دهند.

 

Picture1 5 300x199 - مزایای طراحی سایت فروشگاهی

 

  • صرفه جویی در هزینه

مدیران کسب و کار برای جذب مشتریان بیشتر به فروشگاه اینترنتیخود، کمپین و جشنواره‌های مختلفی را برگزار می‌کنند و تخفیف‌های چشم گیری ارائه می‌دهند. گاهی اوقات برخی از محصولات از نظر تعداد باقی مانده و هزینه نگهداری برای کسب و کار، دردسرساز می‌شوند لذا مدیران کسب و کار برای خرید بیشتر محصولات دردسرساز تخفیف می‌دهند تا مشتریان برای خرید این نوع محصولات ترغیب شوند.

سهولت خرید یکی از امتیازات برتر فروشگاه‌های اینترنتی می‌باشد. اما کاربرانی هم هستند که تنها برای کسب اطلاعات بیشتر از اینترنت استفاده می‌کنند و تاکنون خرید اینترنتی انجام نداده‌اند. برخی هم هراس این را دارند همان‌طور که به اینترنت اعتیاد پیدا کرده‌اند، به خرید اینترنتی هم اعتیاد پیدا کنند.

 

مطلب فوق را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

برای امتیاز دهی مطلب کلیک کنید.

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

اولین نفری باشید که امتیاز می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گفتگو در واتساپ
گفتگو در واتساپ