sn - طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود

طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود

5
(1)

طراحی اپلیکیشن شبیه اسنپ فود یکی از خواسته‌های مشتریان عزیز ما بوده است که همین ما را ترغیب کرد تا اقدام به انتشار  یک مقاله در این زمینه کنیم.

اسنپ فود یک استارت اپ موفق است که در سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را با ادغام دو کسب و کار اسنپ و زودفود شروع کرد. اما بیایید این اپلیکیشن رستورانی را بررسی کنیم و بدانیم که چه دلایلی عامل موفقیت یک اپلیکیشن شبیه اسنپ فود و اینگونه کسب و کارهای اپلیکیشنی است. اپلیکیشن اسنپ فود پلتفرم سفارش آنلاین غذا است که سه قسمت کاربر، رستوراندار، پیک را به هم متصل کرد.

این سیستم شامل ۵ پنل مدیریت، ۳ اپلکیشن برای اندروید و ۳ اپلکیشن برای IOS است. بعد از موفقیت چشمگیر اپلیکیشن سفارش غذا مانند ریحون و زود فود افراد زیادی به فکر طراحی و ساخت اپلیکیشن سفارش غذا شبیه به دو اپلیکیشن بالا افتادند تا بتواند آنلاین سفارش غذا گیرند.

هر روزه تعداد کسانی که اینترنی سفارش غذا می‌دهند رو به افزایش است و پیشرو در اپلیکیشن‌های سفارش آنلاین غذا اپلیکیشن ریحون و زود فود هستند، با توجه به رشد سریع این اپلیکیشن‌ها در میان مردم قطعا در آینده نزدیک سهم چشم گیری از بازار سفارش غذا در دست اپلیکیشن‌های سفارش آنلاین غذا می‌باشد. اپلیکیشن‌های سفارش غذا پتانسیل بالای گسترش در میان مردم را دارند.

 

Picture1 6 300x200 - طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود

اپلیکیشن اسنپ فود چگونه کار می‌کند؟

اسنپ فود و اپلیکیشن رستورانی شبیه به اسنپ فود جایی است که شما می‌توانید با لمس تلفن هوشمند خود رستوران‌های محله خود را شناسایی کنید. شما به راحتی می‌توانید منوی غذاهای رستوران‌ها را مشاهده کنید و با توجه به علاقه و سلیقه خود از غذاهای خوشمزه رستوران محله خود سفارش ثبت کنید.

بعد از ثبت سفارش شما به صفحه درگاه پرداخت هدایت می‌شوید و با تکمیل پرداخت، زمان تحویل سفارش به شما نشان داده می‌شود. البته ویژگی جالب اپلیکیشن اسنپ فود در بخش نظرات کاربران است. کاربران بدون هیچگونه محدودیتی تجربه خود را از غذاهای رستوران‌ها مطرح می‌کنند. این نظرات می‌تواند یک مولفه تصمیم گیری برای شما باشد.

 

چرا طراحی اپلیکیشن شبیه اسنپ فود را یک حرکت فرهنگی می‌پندارند؟

صنعت غذا و تنوع آن در ایران بسیار پر رنگ است. ایران غذاهای سنتی زیادی دارد اما به علت ترندهای موجود؛ بیشتر غذاهای خوشمزه و محبوب به مرور از منوی رستوران‌ها برداشته می‌شود. اسنپ فود و اپلیکیشن مشابه اسنپ فود مانند چیلیوری به راحتی می‌تواند فرهنگ سازی کند و طبخ غذاهای ایرانی ما را دوباره احیا کند.

 

مشتری مداری و توجه به کیفیت غذا در اپلیکیشن‌های مشابه اسنپ فود

الان دیگر کیفیت غذاهای یک رستوران را میزان فروش آن مشخص نمی‌کند؛ بلکه نظرات قابل تامل مردم است که برای مشتری‌ها مهم است. شما می‌توانید نظرات کاربران را بخوانید و یا حتی از پیشنهادهای آنها برای انتخاب نوع غذا استفاده کنید. این یک اتفاق کم نظیر و زیبا در صنعت غذا و رستوران است. رستوران‌هایی که از خدمات اپلیکیشن اسنپ فود استفاده می‌کنند به کیفیت غذا اهمیت می‌دهند و برای حفظ مشتری‌های خود آفر های ویژه‌ای ارایه می‌دهند.

نظامی که اپلیکیشن اسنپ فود طبق آن طراحی شده، خودش کیفیت و نحوه خدمات دهی رستوران را کنترل می‌کند. تمامی اپلیکیشن‌های شبیه به اسنپ فود هم این نظام را دارند اما دست آخر کسی موفق می‌شود که بازاریابی و بهینه سازی قوی داشته باشد.

Picture1 7 300x300 - طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود

روش های تبلیغات و بازاریابی اپلیکیشن موبایل

بازاریابی و تبلیغات برای توسعه اپلیکیشن اهمیت زیادی دارد. روش‌های مختلفی برای بازاریابی اپلیکیشن موبایل وجود دارد. تبلیغات در تلویزیون، رپورتاژ آگهی، تبلیغات در موتورهای جستجو مانند گوگل، تبلیغات در اپ استورها و بسیاری از روش‌های دیگر در موفقیت اپلیکیشن شبیه به اسنپ فود موثر است.

 

اپلیکیشن‌های شبیه اسنپ فود کدام‌اند؟

اسنپ فود، ریحون، چنگال، چیلیوری، دلینو و مامان پز اپلیکیشن‌های رستورانی مشابه اسنپ فود هستند. اگر شما هم درمورد ساخت یک اپلیکیشن شبیه به اسنپ فود فکر می‌کنید می‌توانید با ما تماس بگیرید و از مشاوره‌های کارشناسان ما استفاده نمایید.

ما معتقد هستیم که تمام افراد با دو شرط زیر می‌توانند از اینترنت کسب درآمد کنند. دو نیاز اصلی این کسب درآمد، اول داشتن بستر شروع خوب (وب سایت + اپلیکیشن) و  دوم دانش دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی اینترنتی) است.

 

مطلب فوق را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

برای امتیاز دهی مطلب کلیک کنید.

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

اولین نفری باشید که امتیاز می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گفتگو در واتساپ
گفتگو در واتساپ