کانفیگ و مدیریت سرور

مدیریت سرورهای اختصاصی یکی از مهم‌ترین خدماتی است که گروه نگاه نو به مشتریان خود ارائه می‌نماید. کارشناسان فنی ما، آمادگی دارند تا هر زمانی در حوزه مدیریت سرورهایتان با شما همکاری نمایند. این همکاری می‌تواند شامل بررسی یک مشکل خاص، مانیتورینگ(Monitoring) و مدیریت مداوم سرور (Continues Server management) شما باشد.

Untitled 12 - کانفیگ و مدیریت سرور

راه‌اندازی و پیکربندی سرورهای اختصاصی

گروه نگاه نو شامل خدمات راه‌اندازی اولیه که شامل نصب سیستم‌ عامل، نصب و پیکربندی سرویس‌های مورد نیاز مانند ایمیل سرور، DNS سرور، وب‌سرور، کنترل‌پنل و … است می‌باشد.
سرویس راه‌اندازی، پیکربندی و کانفیگ سرور های اختصاصی شامل سرورهای داخل و خارج ایران می‌شود، بدین معنی که اگر شما سروری به‌صورت محلی در داخل ایران داشته باشید یا از یک دیتاسنتر خارجی سرور اجاره کرده باشید در هر دو حالت کارشناسان فنی ما امکان ارائه این سرویس را به شما دارند.
چنانچه نیاز به کانفیگ سرور با مشخصات مورد نیازتان داشتید، می‌توانید با ما در تماس باشید.
نرخ خدمات راه‌اندازی و پیکربندی وابسته به درخواست مشتری متغیر است. جهت اطلاع از این هزینه‌ها لطفا با واحد فروش نگاه نو در ارتباط باشید.

کنترل، نظارت و پشتیبانی سرورهای اختصاصی

این سرویس مورد استفاده افرادی قرار می‌گیرد که از دیگر شرکت‌ها سرور تهیه نموده‌اند و برای انجام امور نرم‌افزاری و مدیریت سرور نیاز به پشتیبانی فنی دارند، در این روش کارشناسان فنی گروه نگاه نو پشتیبانی کامل نرم‌افزاری سرور شما را برعهده خواهند گرفت. در این سرویس، سرور شما در سیستم مانیتورینگ ثبت می‌شود تا درصورت بروز اختلال، پشتیبان فنی ما از موضوع مطلع شود و سریعا برای رفع مشکل اقدام نماید. پشتیبانی سطح سه که بالاترین پشتیبانی نرم‌افزاری قابل ارائه می‌باشد، در این سرویس به مشتری ارائه می‌شود.
هزینه سرویس کنترل، نظارت و پشتیبانی سرورهای اختصاصی، بر اساس تعداد سرور، سیستم ‌عامل سرورها، کنترل‌پنل و تعداد مشتریان متغیر بوده و از قیمت ۴۰۰ هزار تومان در ماه شروع می‌شود.

رفع مشکل سرورهای اختصاصی

زمانی که مشکل خاصی در سیستم شما بروز کرده‌ است و تیم فنی شما زمان یا تجربه کافی برای رسیدگی به این موضوع را ندارد، می‌توانید از کارشناسان فنی نگاه نو برای بررسی موضوع استفاده نمایید.
مشکلاتی از قبیل نقص در کارکرد سیستم ‌عامل و یا سرویس‌های مورد استفاده مانند وب‌سرور، کنترل‌پنل مورد استفاده، مشکلات امنیتی، حملات DOS این موضوع را شامل می‌شوند.
هزینه سرویس رفع مشکل سرورهای اختصاصی، به سیستم ‌عامل و زمان مورد نیاز برای رفع مشکل وابسته می‌باشد و از ۱۵۰ هزار تومان شروع می‌شود.

وجه تمایز
iconf4 - کانفیگ و مدیریت سرور

قدمت و تجربه

سابقه ۲۱ سال حضور مستمر و تجربه سـال‌ها فعالیت و مطالعه در عرصه کسب و کارهای آنلاین

iconf3 - کانفیگ و مدیریت سرور

تیم کارآزموده و خلاق

تیم متخصص، متعهد و باتجربه نگاه نو که خلاقیت و حساسیت در کار را ملاک اصلی خود قرار داده‌اند.

iconf2 - کانفیگ و مدیریت سرور

پشتیبانی حرفه‌ای

ارائه هزینه اقتصادی و متناسب با بودجه مشتری با همراهی تیم پشتیبانی حرفه ای

iconf1 1 - کانفیگ و مدیریت سرور

کارشناسی اختصاصی

تیم پشتیبانی حرفه‌ای نگاه نو در تمام مراحل قبل، در حین و بعد از اجرای پروژه همیشه با شماست.

  • iconf3 - کانفیگ و مدیریت سرور
  • iconf4 - کانفیگ و مدیریت سرور
  • iconf2 - کانفیگ و مدیریت سرور
  • iconf1 1 - کانفیگ و مدیریت سرور
    مورد اعتماد برند های بزرگ

    بیش از ۱۲,۰۰۰ برند به ما اعتماد کرده اند، از جمله:

    درخواست مشاوره


      یکی از بازه های زمانی زیر را انتخاب کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند.

      ۹ تا ۱۲
      ۱۲ تا ۱۵
      ۱۵ تا ۱۸
      ۱۸ تا ۲۱